Doskonałe strategie udanych kampanii marketingowych artykułów
Praca w Internecie jest bardzo pożądaną karierą dla wielu osób na całym świecie, a marketing artykułów to sposób, w jaki możesz sprawić, że prawie każde przedsięwzięcie biznesowe, które wybierzesz, rozkwitnie w samowystarczalne, dochodowe przedsięwzięcie.
W tym artykule omówimy niektóre z najlepszych wskazówek branżowych dotyczących marketingu artykułów.Nie lekceważ znaczenia dobrych tagów tytułowych. W tagu tytułowym musisz uwzględnić słowa kluczowe związane z Twoją witryną. Postaraj się pokazać na swojej stronie, że ten tag jest unikalny w stosunku do wszystkich innych witryn.W miarę rozszerzania się zasobów marketingowych artykułu, upewnij się, że artykuły są szeroko ze sobą powiązane. Nie twórz linków między artykułami tylko dla samego linkowania, ale spróbuj wykorzystać każdą rozsądną możliwość, gdy jeden artykuł będzie wspierał inny. Dobrze powiązana sieć linków do artykułów znacznie zwiększy liczbę czytelników.Nie pisz wspaniałej amerykańskiej powieści! Kiedy ludzie szukają informacji w Internecie, zazwyczaj nie chcą czytać tysiąca słów. Naucz się odpowiednio edytować, aby przekazać wiadomość w interesujący, czytelny, żywy sposób. Artykuły o długości od 300 do 500 słów, które w zwięzły sposób przekazują swoją wiadomość, są doceniane przez czytelników online!Rozważ 600 słów jako absolutny twardy pułap dla artykułów napisanych do celów marketingowych. Cały styl artykułów online jest podyktowany skróconą rozpiętością uwagi czytelnika online, a ogólna długość nie różni się. Jeśli 600 słów to za mało na temat artykułu, prawdopodobnie należy zawęzić jego zakres.Upewnij się, że zdajesz sobie sprawę, że żaden artykuł, który masz rację, nie zostanie zatwierdzony. Jest to ważne, ponieważ nie chcesz mieć nadziei. Po prostu postaraj się napisać artykuł. Upewnij się, że sprawdziłeś pisownię i gramatykę i nie spiesz się.Aby zbudować reputację autorytatywnego, godnego zaufania marketera artykułów, musisz otrzymywać dłuższe artykuły o najwyższej jakości, czytane przez prawdziwych ludzi. Artykuły, które pojawią się na Twoim blogu, witrynie lub w głośnych witrynach agregacyjnych, powinny być tworzone z dużą starannością.
Dopuszczalne jest wydłużenie takich artykułów niż zwykle, jeśli poświęcisz całą uwagę na ich doskonalenie.Kiedy zaczynasz kampanię marketingową artykułu, najpierw bierz ją powoli.
Nie próbuj wypuszczać dziesiątek artykułów w pierwszym tygodniu. Dobrym celem na początku jest pisanie jednego 400-wyrazowego artykułu na tydzień. Gdy będziesz mógł to zrobić łatwo, stopniowo zwiększaj swoją produktywność, aż będziesz mógł wydać artykuł dziennie.Nie kopiuj artykułów innych osób. Jeśli utrzymasz świeżość, będziesz w stanie promować się tak skutecznie, jak to możliwe. Wyszukiwarki zawsze szukają sposobów na przeciwdziałanie nieuczciwym sposobom generowania treści, dlatego powinieneś skoncentrować się na jakości, a nie ilości.Dodaj trochę emocji do swojego artykułu. Napisz przekonujący tytuł, który wywołuje szczęście, złość, smutek lub inną emocję, która przyciąga ich do przeczytania twojego artykułu. Ludzie nie chcą się nudzić! Znajdź sposób na dołączenie emocji do wiadomości — nadaj jej osobisty charakter, a ludzie ją przeczytają i rozpoznają.Jeśli pojawią się rzeczy, które uniemożliwiają Ci regularne pisanie artykułu, spróbuj outsourcingu. Możesz opublikować to jako ofertę pracy na stronach takich jak Craigslist. Osoby zainteresowane Twoją reklamą mogą się z Tobą skontaktować i dostarczyć próbki. Następnie możesz wybrać, dla kogo chcesz napisać dla Ciebie treść. Może to być bardziej przystępne niż jakaś „profesjonalna” grupa pisząca online. Tylko upewnij się, że sprawdziłeś pracę przed złożeniem.Tylko dlatego, że praca online jest czymś, co naprawdę chcesz robić, nie oznacza to, że będziesz w tym dobry. Świetnym sposobem na zapewnienie sukcesu jest przestrzeganie rad podanych w artykułach takich jak ten, gdy próbujesz zbudować swoją kampanię marketingową. Na początek trzymaj się prostych rzeczy, a potem możesz zająć się większymi rzeczami.