E-mail marketing 101: porady i wskazówki dotyczące sukcesu

Niezależnie od tego, ile można usłyszeć o wiadomościach spamowych zapychających Internet i nigeryjskich oszustwach drenujących konta bankowe ludzi, prawda jest taka, że ​​e-mail marketing jest sprawdzonym narzędziem do zarabiania pieniędzy.

Jest to nawet prawdopodobnie najbardziej przystępny cenowo ze wszystkich środków marketingowych pod względem kosztów w porównaniu do osób, do których dociera. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać to narzędzie.Skontaktuj się z kontaktami, które spotykasz na targach. Zbieraj numery telefonów osób, które zatrzymają się przy Twoim stole i zadzwoń do nich w ciągu kilku tygodni od ich spotkania. Skorzystaj z kolejnej rozmowy, aby skontaktować się ze swoim kontaktem i zapytać go, czy chciałby otrzymywać Twój biuletyn marketingowy e-mailem.Bądź wytrwały w swoich wiadomościach e-mail marketingowych. Może zająć nawet dwadzieścia e-maili do jednego potencjalnego klienta, zanim rutynowo przyciągniesz jego uwagę. Spróbuj opowiedzieć dobrą historię poprzez swoje wiadomości. Zaangażuj ich kilkoma wiadomościami i pozwól im rozwinąć się w serii. Dobrym sposobem na to jest prowadzenie konkursów, które trwają kilka tygodni.Aby uzyskać najlepsze wyniki z kampanii e-mail marketingowej, dokładnie przetestuj swoje wiadomości przed ich wysłaniem. Nie pisz po prostu krótkiej wiadomości i wyślij ją na listę subskrybentów bez uprzedniego jej uważnego sprawdzenia. Wyświetl podgląd w różnych programach pocztowych i na różnych platformach, aby upewnić się, że będzie poprawnie wyświetlany dla wszystkich.Branding e-mail marketingu w sposób podobny do innych działań marketingowych zapewni, że Twoi klienci natychmiast rozpoznają Twoje treści. Z tego powodu należy uważać, aby opracować dobrze zaprojektowany szablon materiałów marketingowych. Pamiętaj, aby dołączyć logo swojej firmy z kolorowym tłem i profesjonalnymi czcionkami, które dokładnie odzwierciedlają Twoją markę. Dzięki temu Twoje e-maile będą natychmiast rozpoznawane.Aby Twoje e-maile wyglądały jak najbardziej profesjonalnie, zainwestuj trochę w ich projekt. Używaj spójnego układu, schematu kolorów i logo we wszystkich swoich wiadomościach. Daje to Twoim subskrybentom wrażenie, że słyszą z wiarygodnego, autorytatywnego źródła. W ten sposób zwrócą większą uwagę i uwiarygodnią Twoje treści.Miej silne wezwanie do działania w swojej kampanii e-mail marketingowej i ustaw ją tak, aby była widoczna. Nie powinieneś utrudniać swoim czytelnikom e-maili dokładnego poznania, czego od nich oczekujesz. Jeśli jest to zbyt trudne do rozszyfrowania, Twój e-mail najprawdopodobniej zostanie szybko usunięty. E-mail marketing 101: porady i wskazówki dotyczące sukcesu

Zamiast tego zaoferuj wyraźne wezwanie do działania i przekaż je w sposób, którego nie można przegapić.Diamenty mogą być na zawsze, ale pozwolenie nie.

Nawet po uzyskaniu pozwolenia subskrybenta odnów je jakoś po około dziewięciu miesiącach, ponieważ jest to typowa data wygaśnięcia udzielonych uprawnień. Nie tylko potencjalni klienci poczują się szanowani przez twoje grzeczne zachowanie, ale szybko zidentyfikujesz, kto naprawdę jest zainteresowany twoim materiałem.Nie zamieszkuj na stałe w skrzynkach swoich czytelników. Pamiętaj, że wysyłają e-maile z wielu powodów, od pracy po rodzinę. Prawdopodobnie dzielisz tę przestrzeń z innymi marketerami. Wysyłaj wiadomości wystarczająco często, aby pozostać na ich mentalnym radarze, ale więcej niż raz w tygodniu prawdopodobnie ich zdenerwuje i odbije się od srogich działań.W miarę możliwości podkreślaj zalety swojego produktu lub usługi. Subskrybenci będą chcieli wiedzieć, co w tym jest dla nich, więc powiedz im – w temacie, w linkach iw treści. Twoi subskrybenci będą znacznie bardziej zainteresowani Twoją wiadomością, jeśli poczują, że może im to w jakiś sposób pomóc.Wykorzystaj swoją kampanię e-mail marketingową, aby zaoferować klientom osobistą perspektywę swojej firmy. Opowiedz historię o tym, jak zacząłeś i dlaczego pasjonujesz się swoim biznesem, jednocześnie dając im specjalną promocję lub ofertę. Zbuduje zaufanie Twoich klientów i sprawi, że będą bardziej skłonni do zakupu u Ciebie.Zwróć uwagę na słowa i frazy, które przyciągają najwięcej uwagi w Twojej branży. Oznacza to, że wiesz, kim są Twoi odbiorcy i czego szukają. Produkty konsumenckie najlepiej sprzedają się, gdy są reklamowane za pomocą słów takich jak „nowe”, podczas gdy produkty informacyjne sprzedają się lepiej w połączeniu ze słowami takimi jak „porada”. Zawsze upewnij się, że wiesz, czego szukają Twoi odbiorcy i odpowiednio napisz tekst.Jeśli zdecydowałeś się przeczytać ten artykuł, to dlatego, że myślałeś o zarabianiu pieniędzy poprzez e-mail marketing. Teraz, gdy przeczytałeś ten artykuł, znasz kilka punktów dotyczących podejścia do tego. Zastosuj spostrzeżenia i porady podane w poprzednich akapitach, a odniesiesz sukces w e-mail marketingu.

You may also like...