Zintegruj marketing mobilny z następną kampanią marketingową

Wydaje się, że konsumenci gromadzą się na urządzeniach mobilnych, aby mieć dostęp do wielu opcji przez cały dzień.

Kiedy Twoja firma wykorzystuje marketing mobilny, skutecznie zmieniasz urządzenie mobilne konsumentów w dostęp do ich świata. Uchwycenie konsumenta w momentach, w których inaczej nie byliby dostępni, to piękno marketingu mobilnego.Nie da się prowadzić marketingu sieciowego bez telefonu komórkowego. Twoja sieć i potencjalni użytkownicy muszą czuć, że jesteś dostępny w normalnych godzinach pracy, a telefon komórkowy zapewni Ci elastyczność w wychodzeniu i spotykaniu się z ludźmi bez utraty ani jednego połączenia. Smartfon pozwoli Ci również odbierać pocztę w podróży.Twoja kampania marketingu mobilnego nigdy nie powinna zastępować istniejącej kampanii; powinna go po prostu uzupełniać. Powinieneś korzystać z marketingu mobilnego, aby utrzymać obecnych klientów i/lub zaspokoić potrzeby użytkowników mobilnych w swojej niszy rynkowej. Upewnij się tylko, że pozostałe kampanie są aktywne.Być może użytkownicy mobilni chcieliby być traktowani nieco lepiej niż przeciętni użytkownicy i być może mogliby poczuć, że dostają trochę więcej, subskrybując Twoją witrynę lub aplikację mobilną. Możesz oferować specjalne nagrody tylko dla użytkowników mobilnych, aby zwiększyć mobilną stronę swojej firmy.Twoje myślenie powinno się całkowicie zmienić w przypadku marketingu mobilnego, jeśli masz nadzieję odnieść sukces, ponieważ tak naprawdę nie masz już do czynienia z relacją jeden na jednego klient-klient. Masz teraz do czynienia z publicznymi osobami przeglądającymi swoje urządzenia mobilne. Oznacza to, że musisz wytrenować swój mózg, aby myśleć jak zajęta osoba i co przykułoby ich uwagę.Twoja kampania reklamowa na telefon komórkowy musi być kompatybilna z wieloma platformami, na każdym głównym urządzeniu, aby utrzymać bazę klientów i ich uwagę. Jeśli Twoja reklama działa tylko na Androidzie, to jedyni klienci, do których dotrzesz! Jeśli osoby z Blackberry zobaczą bałagan, Twoja wiadomość zostanie utracona. Zintegruj marketing mobilny z następną kampanią marketingową

Upewnij się, że zachowasz kompatybilność, sięgającą daleko z każdą reklamą mobilną.Spraw, aby anulowanie subskrypcji reklamy mobilnej było proste i łatwe, aby poprawić swój wizerunek wśród klientów.

Ułatwienie rezygnacji z subskrypcji może być trudne, ale odbiorcy będą postrzegać Cię jako rozsądnego i godnego kupca, któremu mogą zaufać. Szanse są bardzo duże, że każdy, kto zrezygnuje z subskrypcji, i tak nigdy nie kupi, więc oszczędzasz sobie też bezsensownej promocji!Jeśli odbiorca może łatwo ponownie wysłać Twoją reklamę, prawdopodobnie to zrobi. Aby rozpowszechniać informacje, zaoferuj zachętę tym klientom, którzy przekażą Twoją promocję marketingu mobilnego.Jeśli planujesz wysyłać wiadomości tekstowe, daj swoim odbiorcom opcję wyrażenia zgody i poinformuj ludzi, jak często będziesz do nich pisać, zanim się zarejestrują. Wiadomości tekstowe mogą być irytujące z powodu powiadomień. Wiadomości tekstowe mogą być bardzo denerwujące lub nachalne, jeśli są wykonywane za dużo. Uświadom swoich klientów, że mogą wyrazić zgodę na otrzymywanie Twoich SMS-ów i ponosić odpowiedzialność za maksymalną liczbę wiadomości, które będziesz przesyłać każdego miesiąca. Jeśli przekroczysz określony limit, klienci mogą poczuć, że jesteś nieuczciwy.Nie ograniczaj marketingu mobilnego do mobilnej strony internetowej. Strony te muszą pozostać stosunkowo małe i nie pozwalać na wiele. Skorzystaj z wysiłków podejmowanych przez sieci społecznościowe, aby zapewnić ludziom aplikacje: wyślij klientom link do swojej strony na Facebooku lub do kanału na Twitterze.W marketingu mobilnym nie ma ucieczki przed wpływami doświadczonej firmy z pożądanym produktem. Zrozumienie i korzystanie z tej usługi już teraz pozwoli Ci rozwijać się wraz z opcjami reklamowymi, które zapewnia marketing mobilny. Skorzystanie z niektórych wskazówek zawartych w tym artykule umożliwi bardziej płynne wdrożenie procesu marketingu mobilnego.

You may also like...