Jak utrzymać klientów w pętli za pomocą mediów społecznościowych?

Zostaniesz w tyle, jeśli w dzisiejszych czasach nadal używasz tylko starych technik marketingowych.

Marketing za pomocą mediów społecznościowych to świetny sposób na usprawnienie biznesu i zwiększenie zysków. Ten artykuł zawiera szereg wskazówek marketingowych, które pomogą poprawić Twoją obecność w mediach społecznościowych.Każdy post, który publikujesz na swoim blogu, powinien zawierać u góry link do udostępnienia go na Facebooku. Dzięki temu odwiedzający mogą wygodnie udostępniać witrynę innym. Mogą przekazywać posty na blogu swoim znajomym. Zwiększy to liczbę czytelników odwiedzających Twój blog, co oznacza więcej odwiedzających, którzy będą zainteresowani Twoją ofertą.Dawaj oferty, które są przeznaczone wyłącznie dla Twoich obserwujących w mediach społecznościowych. Powinieneś zaoferować im coś, czego nie są w stanie uzyskać gdzie indziej. Możesz także zamieścić konkurs dla wszystkich fanów na swojej stronie w mediach społecznościowych. Lub możesz dodać specjalną zniżkę dla obserwujących przez ograniczony czas. Ponadto możesz dostosować ogłoszenia, które są dostępne wyłącznie w Twojej witrynie, do mediów społecznościowych.Dodanie różnych funkcji w witrynach społecznościowych, takich jak sekcja komentarzy i sekcja głosowania/ocen, naprawdę pomoże Ci stać się towarzyskim. Dodając te rzeczy, Twoi czytelnicy będą mogli oznaczać swoje ulubione artykuły lub zdjęcia. Powinieneś śledzić, jaki rodzaj treści jest popularny.Spróbuj dodać zdjęcia do swojej witryny społecznościowej. Ludzie lepiej rozumieją produkt, kiedy mogą go dosłownie zobaczyć. A kiedy ludzie zrozumieją Twój produkt, są bardziej skłonni go kupić. Nie musisz mieć zbyt wielu zdjęć, wystarczy kilka.Połącz swojego bloga z Linkedin, umieszczając przycisk udostępniania u góry strony. Ze względu na swój charakter Linkedin ma użytkowników, którymi są zazwyczaj osoby wpływowe, które mają wyższe dochody, co oznacza wielu potencjalnych klientów z pieniędzmi do wydania na Twoje produkty i usługi. Jak utrzymać klientów w pętli za pomocą mediów społecznościowych?

Z ponad 100 milionami osób korzystających z Linkedin, jest to świetna okazja, aby wykorzystać media społecznościowe do promowania firmy bez wydawania ani grosza.Uwzględnij treści skierowane specjalnie do Twoich obecnych obserwujących i obecnych klientów.

Artykuły o osiągnięciu pewnych kamieni milowych, jeśli chodzi o subskrybentów Facebooka, są zawsze interesujące do przeczytania. Upewnij się, że dziękujesz tym, którzy wykazują zainteresowanie tym, co robisz, i rozmawiaj o swoich doświadczeniach z mediami społecznościowymi. Artykuły takie jak ten bardzo szybko stają się wirusowe.Szybkość kampanii marketingowych w mediach społecznościowych może być frustrująca. Udane kampanie nie powstają z dnia na dzień, a ich wyniki są trudne do zmierzenia. To nic innego jak umieszczenie reklamy w telewizji z natychmiastowymi wynikami. Powolne, stabilne podejście to jedyny sposób na skuteczny marketing w mediach społecznościowych.Publikując coś na Twitterze, dodaj tag. Możesz utworzyć tag, poprzedzając go znakiem krzyżyka (#), a będzie on widoczny dla grup i osób, które używają tagu jako wyszukiwanego terminu. Przyjrzyj się grupom, które obejmują Twoją grupę docelową, a następnie ostrożnie wybierz tagi.Nie zapomnij umieścić linku do swojej witryny lub bloga na swoich profilach w sieciach społecznościowych. Jeśli ktoś usłyszy o Twoich produktach w sieci społecznościowej, będzie musiał mieć dostęp do większej ilości informacji i zobaczyć, czego używasz jako sklepu, zanim zdecyduje się na cokolwiek kupić.Upewnij się, że Twitter znajduje się w Twoim menu Facebooka. Ustawienia Facebooka na twoim fanpage’u ustawiają to jako standardowe ustawienia, więc nie wymaga to dużego wysiłku z twojej strony. Co więcej, daje obserwatorom jeszcze jeden sposób na pozostanie w kontakcie z Twoją witryną lub blogiem. Im więcej opcji zapewniasz klientom utrzymywanie kontaktu, tym bardziej będą oni prawdopodobnie zaangażowani w odwiedzanie Twojej witryny i udostępnianie linku innym.Media społecznościowe to świetny sposób na promocję Twojej firmy. Skorzystaj z pomysłów zawartych w tym artykule, a zobaczysz niesamowite wyniki w mediach społecznościowych, o których być może nie myślałeś.

You may also like...